SEGMEN ABG BEN : LELAKI vs PEREMPUAN ( FIZIKAL )

SEGMEN BLOGGER : LELAKI vs PEREMPUAN ( FIZIKAL )


Ehem ... best neh ... panas pon satu hal kan ? Hahahaha... OK... ni cerita banyak tamo.. kita terus ke segmen hari ni .. 

  1. Sila letak banner image ini
  2. Tajuk : BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL dan linkkan ke entri ini ..
  3. Sila jawab soalan ini ...
     
    1. anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ? 
    =pernah... dari segi keperibadiannye ... keperibadian yang baik ye,ye.. dtng dr hati yg bersih.. ye,ye,ye.(cube teka sape?) hahaha..
    2.Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ? 
     =sama sekali ye tp kdng-kdng..  kalau muke je cantik perangai mcm haram je baek tayah... je pon.hahah
    3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    =a..  dr segi bentuk badan.. dan muka kot..
    4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ? 
    =kalau ikutkn la ... saya masih belaja.. lg tp tape saye fhm .. saya bg setuju ..
    5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .. 
    =perempuan cantk pula materialistik... hmm..  mmng pon..
    6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..  
    =perempuan idaman .. yg pntng baik agamanye... take care,sopan santun,baik hati..
    7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    =cukup,cukup,cukup. heheh.
    8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?  
    =syukur,, setakat ni puas ..
    9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?  
    =perlu .. sebab masing-masing saling melengkapi la kate kan...
    10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
    =bnyk mmng bnyk,tp tngk kat tv cam mujarab je...
     
    tu je yg na di jawab ... sesungguhnya yg bururk tu dtng dr kite & yg baik tu allah yg tentukn... happy blogging :)  
     
     
     
     

11 comments:

  1. kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

    ReplyDelete
  2. lain org lain citarasanya kan

    salam kenal

    http://diarialeesya.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. singgah petang... jumpa blog ni dari blog abg ben

    ReplyDelete
  4. saya lah no 6 itu.. haha~ gurau jer..

    singgah sini

    jom tengok pendapat saya pula
    http://sha-myheart.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    ReplyDelete
  5. sha : yeah .. hahah.. shuu.diam-diam la nnt orng len tahu.
    dwaty : thanks sudi singgah..
    mamaleesya : nice to meet u :)

    ReplyDelete
  6. ikhwan: haha~ semoga berbahagia ek..

    ReplyDelete
  7. salam....jengok2 dr incik ben punye segmen....suke tol mlepak n bc komen bloger2 nih...
    snang2 jom jengok cni gak..hehhe

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    ReplyDelete
  8. Salam perkenalan,

    Terjun dr Segmen BA.Dan terjah jwpn bro yg sgt cool n ikhlas.

    rerajin melangkah utk kelip2kan mata di:
    http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

    Folloewed,
    --<@ Yanty @>--

    ReplyDelete
  9. http://themptyanty.blogspot.com/ .. terjun ta gayat ke? hahah.. thanks for the comment..

    ReplyDelete
  10. dtg terjah dari segmen En Ben..
    salam perkenalan.. =D

    ReplyDelete
  11. cik sue: thanks.. nnt saya balas blk terjahan itu.

    ReplyDelete

pagenumber

Popular Posts